Displays
Een display is niet meer weg te denken in een retail-omgeving. Het is een unieke manier om uw producten onderscheidend te presenteren en daarmee de omzet te stimuleren.
Packaginc. heeft met haar unieke concept “Communicatie met Verpakkingen” niet alleen de kennis in huis, maar ook alle technische mogelijkheden om uw communicatie strategie om te zetten naar tastbare oplossingen.
Of het nu gaat om een eenvoudige schap-display of een life-size maatoplossing, Packaginc. ontwikkelt displays en communicatiematerialen die volledig aansluiten bij ùw campagnestrategie.
Materialen:
- Massief- en golfkarton zal altijd de basis zijn van onze displays, want wijstoppenmetplastic.nl ….
- Door de uitgekiende constructie wordt hierdoor een laag eigen gewicht gecombineerd met een hoog draagvermogen
- Ter ondersteuning kunnen er bijvoorbeeld houten latten worden toegevoegd, waarbij altijd een sustainability-afweging zal worden gemaakt
- De pallets worden in toenemende mate vanuit Sustainability-oogpunt volledig in karton uitgevoerd, zie paperpallet , welke na de levensduur van de display door het POS eenvoudig als oud papier kan worden afgevoerd
Presentatie en visuele impact:
- Een display is meer dan een bedrukte plaat of -standaard van karton… het is een optimale mix van visuele impact, branding èn ruimte-optimalisatie
- Naast displays kunnen bijvoorbeeld ook schapdividers of andersoortige etalage- en displaymaterialen onderdeel zijn van de campagne
Doelen van de campagne:
Cross selling:
Met de juiste schapdividers kunt u gerelateerde producten naast elkaar presenteren, waardoor klanten worden aangemoedigd om meer te kopen dan ze oorspronkelijk van plan waren
Impulsaankopen:
Aantrekkelijke presentatie van producten zal leiden tot impulsieve aankopen. Een bewezen strategie is dat klanten iets extra’s kopen als het aantrekkelijk is gepresenteerd
Professionele uitstraling:
Presentatiematerialen in uw POS zorgen voor een professionele uitstraling, hetgeen het vertrouwen in zowel het product als de POS zelf aanzienlijk toeneemt
Merkidentiteit:
Een succesvolle campagne versterkt niet alleen de merkidentiteit, maar vergroot ook aanzienlijk de herkenbaarheid bij uw doelgroep
Productafbeeldingen
Foto 1:
Of u nu op zoek bent naar een vloerdisplay voor een productlancering, een seizoensgebonden promotie, of “gewoon” om uw producten beter te presenteren op uw POS; Packaginc. heeft de passende oplossing voor u
Foto 2:
Ook de meer eenvoudigere stapeltrays voor FMCG leveren wij tot 4 kleuren met een normale of een High Quality Postprint (Flexodruk)
Foto 3:
Een Schapdivider zorgt voor zoveel attentiewaarde in het gangpad, dat de consument bijna niet meer om het product heen kan. Dit leidt aantoonbaar in hoge mate tot een stop en een extra aankoop
Foto 4:
Het doeltreffend gebruik van Life-Size POS-materiaal zal de merkbeleving aanzienlijk verbeteren, verkoop stimuleren en de winkelervaring van klanten te verrijken. Het is een creatieve en aantrekkelijke manier om producten en promoties onder de aandacht te brengen in een winkelomgeving
Foto 5:
Een toonbankdisplay is hèt perfecte middel om in de allerlaatste fase van het koopproces op subtiele wijze de aandacht te trekken van de consument. Een toonbankdisplay is dan ook een succesvol instrument om impuls-aankopen te stimuleren en de omzet te verhogen